Pomoč pri nakupu


Kako naročim izdelke v trgovini tomassport.si?

Da bi naročili izdelke iz naše trgovine, jih morate najprej dati v nakupovalni voziček in nato nadaljevati pot do blagajne. Izdelke lahko iščete po kategorijah, ki so navedene na levi strani ali uporabite različne možnosti iskanja.  

Ko najdete izdelek, ki ustreza vašim potrebam, kliknite na gumb "Dodaj v košarico". V košarico lahko dodate več izdelkov in jih brez težav tudi odstranite iz nje. To storite tako, da kliknete na gumb "Odstrani" ob izdelku, ki ga želite odstraniti iz košarice.

Izberete lahko plačilo s kreditno kartico (Mastercard, Visa) ali plačilo z gotovino ob dostavi (po povzetju). 

Prav tako lahko izbrate med načinoma dostave blaga:

- Redna dostava
Dostavo blaga po Sloveniji vam bomo dostavili s POŠTO na vaš naslov najkasneje v roku 3 do 7 delovnih dni od prejetja naročila. Strošek dostave je brezplačen za vsa naročila. Dostavljalec vas obvesti na telefon o dostavI vašega paketa

- Dostava Click & Collect
Click & Collect vam omogoča, da naročene izdelke, ki ste jih kupili v naši spletni trgovini, prevzamete v izbrani Sport Vision poslovalnici. Pri izbiri načina dodave Click & Collect je možno le plačilo s kreditno kartico. Strošek dostave je brezplačen za vsa naročila.
Ko vaša pošiljka prispe v izbrano poslovalnico, vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte ali SMS obvestila.
Če vaše naročilo vsebuje več kot en izdelek, se lahko zgodi, da celotno naročilo prispe v več pošiljkah. V primeru Click&Collect bodo vse vaše pošiljke prispele v izbrano poslovalnico in bo vaše naročilo pripravljeno na prevzem, ko vam bomo na e-mail poslali obvestilo, da lahko svoje izdelke prevzamete.

Ko končate z nakupovanjem, kliknite na gumb "Dokončaj nakup", ki se nahaja na zaslonu z vašo nakupovalno košarico. V tem trenutku imate več možnosti za posredovanje naročila. Najbolj enostavno je, da postopek dokončate kar preko interneta. V tem primeru boste v obrazec vpisali svoje podatke in naročilo potrdili. Po elektronski pošti boste takoj zatem dobili potrditev, da smo naročilo prejeli. 

Naše zaloge se osvežujejo v najkrajšem možnem času, kot nam ga sistem dopušča. Med potrjevanjem nakupa sistem še enkrat preverja zalogo in obstaja možnost, da željenega izdelka med samim nakupovanjem zmanjka. To se zgodi v redkih primerih, najpogosteje pa med akcijskimi ponudbami, razprodajami in podobno. 

Kaj pa, če mi kupljeni izdelek ne ustreza?

Blago v naši trgovini je največje možne kakovosti, ki obstaja na področju športne obutve in tekstila.  

V kolikor izdelek ni zadostil vaših pričakovanj, ga lahko brez pomislekov vrnete v originalni embalaži nepoškodovanega (ne nošenega) v roku 30 dni od prejema naročila in brez besed vam bomo vrnili celotni znesek kupnine vrnjenega blaga. Seveda lahko artikel tudi zamenjate. Lahko nam ga pošljete nazaj in poslali vam bomo drug artikel. V tem primeru boste morali pokriti tako strošek pošiljanja pri vračanju, kot tudi strošek pošiljanja novega artikla. V obeh primerih pošljete na naslov, ki je izpisan na poštni sprejemnici oz. na računu.

 

Obstaja pa tudi možnost, da ga, z originalnim računom, zamenjate v eni izmed Sport Vision trgovin. Blago vam bodo brez kakršnih koli doplačil zamenjali, v kolikor se boste odločili za isti artikel v drugi številki ali za drug artikel, ki pri njih stane enako kot je znesek artikla. Če pa se boste odločili za nakup dražjega artikla, vam bodo v račun vzeli vaš artikel po računu, razliko pa boste doplačali. Pričakujte, da so artikli v klasični trgovini sicer nekoliko dražji, vendar pa ima dobra postrežba tudi svojo ceno. 

Kdo mi bo pomagal v primeru, če imam težave pri nakupu?

Če imate ob nakupu težave, lahko stopite v stik z našimi prodajalci na več načinov:
 

Kontaktni podatki za podporo strankam

Vprašanja in podpora glede nakupovanja v spletni trgovini

01/ 828 0 658

 

 

Nasveti glede pravilne izbire oblačil in dodatkov in športne opreme

01/ 470 09 55

 

 

Informacije v primerih vračila kupnine

01/ 470 09 50

  

 

Vodja internet trgovine

01/ 470 09 53