Kakšni so postopki pri vrnitvi, menjavah in reklamacijah blaga ?


POSTOPKI PRI VRAČILU BLAGA:

1.Kaj naj storim, če mi naročeni artikel ne ustreza?
2.
Kaj naj storim, če ste mi poslali drugačen artikel kot sem ga naročil-a?
3.
Kaj naj storim, če želim reklamirati artikel, ki sem ga že uporabljal ?
4.
Kje lahko zamenjam artikel kupljen v spletni trgovini, če mi ne odgovarja ?
5.
Kako lahko zahtevam vračilo kupnine?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

1.Kaj naj storim, če mi naročeni artikel ne ustreza in ga želim vrniti ali zamenjati za drug artikel (velikost, barva, drug model ...)?

Če z dostavljenim artiklom niste zadovoljni, oziroma ta ni zadostil vaših pričakovanj (prevelik/premajhen, barva ne ustreza, vam ni všeč …) nas o tem obvestite v roku 14 dneh od prejema naročila, rok za vračilo artikla pa je 30 dni. Potrošnik ima pravico, da v zgoraj navedenem roku odstopi od pogodbe, pri tem pa mu ni treba navesti razloga.

Menjavo ali vračilo je lahko opravite osebno v eni izmed poslovalnic Sport Vison ali pa artikel pošljete po pošti na naslov poslovalnice, ki je navedena na računu ob prejemu artikla.

Stroške dostave za menjavo blaga krije kupec, razen v primerih, ko stranka prejme poškodovan ali napačen artikel. Svetujemo vam, da artikel, ki ga vračate, pošljete priporočeno, saj imate le tako opcijo sledljivosti izdelka.

Artikel, ki ga vračate mora biti: nenošen, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami in priloženim računom.

Prosimo vas tudi, da v celoti izpolnite obrazec za vračilo ali menjavo artikla in ga priložite k vrnjenemu izdelku.
OBRAZEC ZA VRAČILO ALI MENJAVO NOVEGA ARTIKLA.  KLIKNITE TU

V primeru odpovedi pogodbe je potrošnik upravičen do vračila kupnine ali do menjave za drug artikel. Več o vračilu kupnine – kliknite tu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


2.Kaj naj storim, če ste mi poslali drugačen artikel kot sem ga naročil-a?

V kolikor smo vam pomotoma poslali drugačen artikel ali napačno številko, ki se razlikuje od vašega naročila, ki smo vam ga potrdili v potrditvenem e-mailu, se vam za napako iskreno opravičujemo. 

Prosimo vas, da v takšnem primeru kontaktirate našo podporno službo na telefon: 01/423 32 78 ali na e-mail:
info@tomassport.si, ter nam javite napako ki smo jo storili. Naredili bomo vse, da takoj rešimo nastalo situacijo.

Na naše stroške bomo uredili vrnitev napačnega artikla in vam poslali artikel, ki ste si ga izbrali. V kolikor pa željenega artikla ne bi bilo na zalogi, vam bomo vrnili celoten znesek kupnine + poštnino, ki smo vam jo zaračunali za napačno poslani artikel. 

OBRAZEC NAPAČNO DOSTAVLJENEGA ARTIKLA.  KLIKNITE TU.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.Kaj naj storim, če želim reklamirati artikel, ki sem ga že uporabljal?

Blago v naši trgovini je največje možne kakovosti, ki obstaja na področju športne obutve in tekstila.Vse blago v naši trgovini je nabavljeno direktno pri proizvajlacih ali pa ga uvažamo preko uradnih distributerjev za posamezno znamko.

V kolikor ste kupili artikel v spletni trgovini in se je na artiklu kljub temu pojavila napaka, imate možnost izdelek reklamirati. Izdelek bomo vrnili dobavitelju, ki ga bo strokovno pregledal in v primeru da gre za tovarniško napako na izdelku, ki ni posledica mehanske poškodbe ali napačne uporabe tudi takoj odobril reklamacijo. V primeru, da bi dobavitelj ugotovil, da je reklamacija neupravičena, vam bomo izdali odgovor pooblaščenega sodnega izvedenca o vaši reklamciji.


Prosimo vas, da v celoti izpolnite reklamacijski zapisnik in ga priložite k reklamiranemu izdelku skupaj z originalnim računom, ter ga prinesete ali pošljete na naslov, ki je naveden na računu ali pa prinesete osebno v katerokoli poslovalnico Sport Vision v Sloveniji.


OBRAZEC REKLAMACIJSKEGA ZAPISNIKA.  
KLIKNITE TU.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


4. Kaj naj storim, če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo (stvarna napaka)?

Blago v naši trgovini je največje možne kakovosti, ki obstaja na področju športne obutve in tekstila. Vse blago v naši trgovini je nabavljeno direktno pri proizvajalcih ali pa ga uvažamo preko uradnih distributerjev za posamezno znamko.

V kolikor ste kupili artikel v spletni trgovini in se je na artiklu kljub temu prisotna napaka, imate možnost izdelek reklamirati. Izdelek bomo vrnili dobavitelju, ki ga bo strokovno pregledal in v primeru da gre za tovarniško napako na izdelku, ki ni posledica mehanske poškodbe ali napačne uporabe tudi takoj odobril reklamacijo. V primeru, da bi dobavitelj ugotovil, da je reklamacija neupravičena, vam bomo izdali odgovor pooblaščenega sodnega izvedenca o vaši reklamaciji.

Za stvarno napako gre kadar izdelek nima:

- lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
- lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.

Prosimo vas, da v celoti izpolnite reklamacijski zapisnik in ga priložite k reklamiranemu izdelku skupaj z originalnim računom, ter ga pošljete na naslov, ki je naveden na računu ali pa prinesete osebno v katerokoli poslovalnico Sport Vision v Sloveniji.


OBRAZEC REKLAMACIJSKEGA ZAPISNIKA. KLIKNITE TU.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


5. Kako lahko zahtevam vračilo kupnine?

V primeru odpovedi pogodbe je potrošnik upravičen do vračila kupnine ali do menjave za drug artikel. Znesek se vrne kupcu po prejemu artikla in po ugotovitvi, da je izdelek nepoškodovan in ne nošen.

Prodajalec bo kupcu najkasneje v roku 10 delovnih dneh po prejemu artikla, vrnil znesek, ki ga je kupec plačal na podlagi računa.

Stroške vračila blaga krije kupec, razen v primerih, ko stranka prejme poškodovan ali napačen artikel.


Postopek za vračilo kupnine


Prosimo vas, da pripravite naslednje podatke:

- račun, ki je bil priložen artiklu
- številko transakcijskega računa, kamor bo nakazana kupnina

Zahtevane informacije priložite v paketu skupaj z vrnjenim artiklom. OBRATEC ZA VRAČILO JE DOSTOPEN TUKAJ.

Vračilo se izvede izključno na zgoraj navedeni način, s plačilom na tekoči račun oz. kreditno kartico in denarja ni mogoče pošiljati s poštno nakaznico v gotovini.

Artikel se lahko vrne ali zamenja tudi fizično v eni izmed poslovalnic Sport Vision.