Kakšni so postopki pri vrnitvi, menjavah in reklamacijah blaga ?


POSTOPKI PRI VRAČILU BLAGA:

1.Kaj naj storim, če mi naročeni artikel ne ustreza ?
2.
Kaj naj storim, če ste mi poslali drugačen artikel kot sem ga naročil-a?
3.
Kaj naj storim, če želim reklamirati artikel, ki sem ga že uporabljal ?
4.
Kje lahko zamenjam artikel kupljen v spletni trgovini, če mi ne odgovarja ?
5.
Potrebujete pomoč ali strokovni nasvet v spletni trgovini?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

1.Kaj naj storim, če mi naročeni artikel ne ustreza in ga želim vrniti ali zamenjati za drug artikel( velikost, barva, drug model... )?

V kolikor niste zadovoljni z dostavljenim artiklom, oziroma ni zadostil vaših pričakovanj( prevelik/premajhen, ne ustreza vam barva, ni vam všeč…), nam le to
 morate v roku 14 dni od prejema artikla sporočiti, da boste artikel vrnili  in ga nato najkasneje v roku 30 dni od sporočitve dejansko vrniti.  


Artikel, ki ga vračate mora biti: nenošen, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami in priloženim računom.

Vrnite ga na naslov, ki ga najdete na originalnem računu, ki ste ga prejeli skupaj z artiklom, po predhodnem dogovoru, pa ga lahko vrnete tudi na naslov: Tomas sport2 d.o.o., Cesta na Brdo 109, Ljubljana

Prosimo vas tudi, da v celoti izpolnite obrazec za vračilo ali menjavo artikla in ga priložite k vrnjemu izdelku.


V kolikor boste želeli vrnitev kupnine, vamo bomo najkasneje v 10 delovnih dneh, na vaš račun nakazali celoten znesek kupnine, ki smo vam ga zaračunali na računu za ta artikel. V kolikor smo vam za vrnjeni artikel zaračunali poštnino, vam bomo vrnili tudi strošek poštnine, ki smo vam ga zaračunali ob nakupu za ta artikel.

 

Postopek v primeru, menjave artikla pa je sledeč; Za vrnjenji artikel vam bomo izdali dobropis za vrednost artikla. Nov (menjan) artikel, pa vam bomo poslali kot novo naročilo, skupaj s stroški pošiljanja. 


Artikel seveda lahko prinesete tudi osebno, v eno izmed poslovalnic Tomas sport2. Za lokacije trgovin in kontaktne podatke 
kliknite tu.

OBRAZEC ZA VRAČILO ALI MENJAVO NOVEGA ARTIKLA.  
KLIKNITE TU

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


2.Kaj naj storim, če ste mi poslali drugačen artikel kot sem ga naročil-a?

V kolikor smo vam pomotoma poslali drugačen artikel ali napačno številko, ki se razlikuje od vašega naročila, ki smo vam ga potrdili v potrditvenem e-mailu, se vam za napako iskreno opravičujemo. 

Prosimo vas, da v takšnem primeru kontaktirate našo podporno službo na telefon: 01/422 80 34 ali na e-mail:
info@tomassport.si, ter nam javite napako ki smo jo storili. Naredili bomo vse, da takoj rešimo nastalo situacijo.

Na naše stroške bomo uredili vrnitev napačnega artikla in vam poslali artikel, ki ste si ga izbrali. V kolikor pa željenega artikla ne bi bilo na zalogi, vam bomo vrnili celoten znesek kupnine + poštnino, ki smo vam jo zaračunali za napačno poslani artikel. 

OBRAZEC NAPAČNO DOSTAVLJENEGA ARTIKLA.  KLIKNITE TU.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3.Kaj naj storim, če želim reklamirati artikel, ki sem ga že uporabljal?

Blago v naši trgovini je največje možne kakovosti, ki obstaja na področju športne obutve in tekstila.Vse blago v naši trgovini je nabavljeno direktno pri proizvajlacih ali pa ga uvažamo preko uradnih distributerjev za posamezno znamko.

V kolikor ste kupili artikel v spletni trgovini in se je na artiklu kljub temu pojavila napaka, imate možnost izdelek reklamirati. Izdelek bomo vrnili dobavitelju, ki ga bo strokovno pregledal in v primeru da gre za tovarniško napako na izdelku, ki ni posledica mehanske poškodbe ali napačne uporabe tudi takoj odobril reklamacijo. V primeru, da bi dobavitelj ugotovil, da je reklamacija neupravičena, vam bomo izdali odgovor pooblaščenega sodnega izvedenca o vaši reklamciji.


Prosimo vas, da v celoti izpolnite reklamacijski zapisnik in ga priložite k reklamiranemu izdelku skupaj z originalnim računom, ter ga prinesete ali pošljete na naslov, ki je naveden na računu ali pa prinesete v eno izmed poslovalnic Tomas sport2. Za lokacije trgovin in kontaktne podatke 
kliknite tu.

OBRAZEC REKLAMACIJSKEGA ZAPISNIKA.  
KLIKNITE TU.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 4.Naslovi trgovin kamor lahko prinesete artikle, kupljene v spletni trgovini:

  • Sneakers, Mestni trg18/2, Ljubljana, tel: 041 365 075
  • Tomas sport2, Citypark BTC, Šmartinska152, Ljubljana, tel: 01 5233 498
  • Sneakers, Citypark BTC, Šmartinska 152, Ljubljana, tel: 01 546 7000
  • Tomas sport2, Čopova 14, Ljubljana, tel: 01 252 77 26
  • Tomas sport2, Supernova Rudnik, Jurčkova 223, Ljubljana, tel: 08 205 94 86
  • Tomas sport2, Interspar Vič, Jamova 105, Ljubljana, tel: 08 205 32 13
  • Tomas sport2, Hala 12 Klet, BTC, Šmartinska 152, Ljubljana, tel: 031 618 286
  • Tomas sport2, Outlet, Prešernova 12, Kranj, 051 374 531 
  • Tomas sport2, City Center Celje, Mariborska 100, tel: 03 491 96 00
  • Tomas sport2, Qlandia Novo Mesto, Otoška cesta 5, tel: 051 328 603
  • Tomas sport2, Europark Maribor, Pobreška 18, tel: 02 621 04 99
  • Sneakers, Europark Maribor, Pobreška 18, tel: 041 238 209
  • Tomas sport2, Maximus Murska Sobota, Ul. Štefana Kovača, tel: 02 525 14 18
  • Tomas sport2, Cesta 1.junija 1A, Trbovlje, tel: 03 563 08 05
  • Tomas sport2, Planet Koper, Ankaranska 2, tel: 05 6000 220
  • Sneakers, Park Center Koper, Ankaranska 3A, tel: 031 392 359
  • Sneakers, Pristaniška 3, Koper, tel: 051 374 532
  • FRANŠIZNE TRGOVINE
  • Tomas Sport2, Center Qlandia, Puhova 21, Ptuj ( Franšiza ), tel: 02/787 88 64