Moj svetovalec
Moj svetovalec vam bo odgovoril na večino vprašanj, ki se pojavljajo ob obisku e-trgovine.Tu boste dobili odgovore o artiklih, cenah, vračilu, varovanju podatkov ...
1. O naročilu, dostavi in plačevanju ter stroških
1.1 Kakšni so stroški dostave in celotni stroški nakupa?
- Dostava je BREZPLAČNA.
- Paket vam bomo dostavili v roku 3-7 delovnih dni. Dostava poteka večinoma v dopoldanskem času, zato izberite pravi naslov dostave (služba, podjetje ....).
- Izdelke pošiljamo preko Pošte Slovenije. Dostavljamo le na območju Republike Slovenije.
- V primeru, da vam artikel iz kakršnega koli vzroka ne bi ustrezal in bi ga želeli vrniti ali zamenjati, imate več možnosti. Lahko ga odnesete skupaj z obrazcem za vračilo v najbližjo Sport Vision poslovalnico. Duga možnost je, da ga priporočeno vrnete po pošti, stroške pošiljanja krijete sami. V tem primeru, vam bomo takoj po prejemu vrnili znesek kupljenih artiklov, vaš pa bo strošek poštnine (po ceniku Pošte Slovenije). V primeru menjave artikla po pošti vam bomo ob ponovnem pošiljanju artikla zaračunali 4,99€ stroškov pošiljanja.
1.2 Kako lahko izberem svojo številko, ko sem izbral določen artikel?
- Potem ko ste s klikom izbrali želejeni artikel, se vam le ta odpre na celotni strani. V desnem zgornjem kotu, boste videli iskalec številk s pomičnim trakom.
- Številko izberete tako, da kliknete na iskalec in odprla se vam bo lestvica številk, ki so za izbrani artikl na voljo.
- Z miško se postavite na vam željeno številko, ter jo s klikom potrdite.
- V iskalniku se vam bo pokazala samo izbrana številka.
- Kliknete še ikono v košarico, ki se nahaja takoj desno ob številki in artikel v določeni številki je izbran.
- V kolikor vam iskalnik ob prvem kliku ni pokazal željene številke, to pomeni, da je v tem trenutku ni na zalogi in je zato ne morete kupiti ( predlagamo, da izberete drug artikel ).
Za pomoč pri izbiranju in preračunavanju med različnimi mednarodnimi standardi velikostnih številk, smo dodali tabelo, ki prikazuje primerljivost različnih svetovnih standardov številk. Vedno uporabljamo samo evropsko velikostno lestvico.
1.3 Kako bom vedel/a, da ste res sprejeli moje naročilo?
- V nekaj minutah, po potrditvi vašega naročila, boste na vaš e-mail dobili naše obvestilo o sprejetju naročila, s čimer boste dobili potrditev, da je bilo naročilo pravilno oddano ter z naše strani registrirano.
- Vsa naročila, ki jih kot registrirani uporabnik Tomas Sporta opravite, so shranjeni v vašem profilu in v bazi podatkov. Podatke iz baze vam na vašo zahtevo kadarkoli posredujemo. Preko elektronske pošte pošljite zahtevo na info@tomassport.si in poslali vam bomo željene podatke.
1.4 Ali lahko informacije dobim tudi po telefonu?
Seveda, vse informacije lahko prejmete po telefonu 01/ 422 80 34, od ponedeljka do petka od 8.00 do 15.30 ure ter ob sredah od 8.00 do 16.30 ure.
Informacije, pa so možne tudi po e-mailu : info@tomassport.si
1.5 Kako lahko plačujem v e-trgovini tomassport.si ?
Izberete lahko:
- Plačilo s kreditno kartico (Mastercard, Visa)
- Plačilo z gotovino ob dostavi (po povzetju). Ker vemo, da je vaša varnost pri plačevanju na prvem mestu, smo vam v e-trgovini ponudili 100% varno plačevanje po povzetju blaga. Ko bo naš dostavljalec pripeljal blago do vas, mu boste blago plačali z gotovino.
1.6 Ali moram biti doma, da bi prevzel artikel?
- Za prevzem blaga ni nujno da ste doma, ko vam bo poštar dostavil blago. V kolikor vas v trenutku dostave ne bo doma, vam bo v vašem nabiralniku pustil obvestilo o prispeli pošiljki, blago pa bo dostavil vam najbližji enoti Pošte, kjer ga boste lahko dvignili z osebno izkaznico ali drugim osebnim dokumentom v treh dneh. Cena se tudi v primeru, ko boste blago dvigovali na Pošti ne spremeni.
1.7 Kakšni so načini dostave blaga ?
- REDNA DOSTAVA
Dostavo blaga po Sloveniji vam bomo dostavili s POŠTO na vaš naslov najkasneje v roku 3 do 7 delovnih dni od prejetja naročila.
Strošek dostave je brezplačen za vsa naročila.
Dostavljalec vas obvesti na telefon o dostavI vašega paketa
- DODSTAVA CLICK & COLLECT
Click & Collect vam omogoča, da naročene izdelke, ki ste jih kupili v naši spletni trgovini, prevzamete v izbrani Sport Vision poslovalnici.
Ko vaša pošiljka prispe v izbrano poslovalnico, vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte ali SMS obvestila.
Pri izbiri načina dodave Click & Collect je možno le plačilo s kreditno kartico. Strošek dostave je brezplačen za vsa naročila.
Če vaše naročilo vsebuje več kot en izdelek, se lahko zgodi, da celotno naročilo prispe v več pošiljkah. V primeru Click&Collect bodo vse vaše pošiljke prispele v izbrano poslovalnico in je naročilo kupca pripravljeno na prevzem, bomo kupcu na e-mail poslali obvestilo, da lahko svoje izdelke prevzame.
1.8 Kaj naj storim v primeru reklamacije artikla?
V kolikor ste kupili artikel v spletni trgovini in se je na artiklu pojavila napaka, imate možnost izdelek reklamirati. Izdelek bomo vrnili dobavitelju, ki ga bo strokovno pregledal in v primeru, da gre za stvarno napako, ki ni posledica mehanske poškodbe ali napačne uporabe tudi takoj odobrili reklamacijo. V primeru, da bo dobavitelj ugotovil, da je reklamacija neupravičena, vam bomo izdali odgovor pooblaščenega sodnega izvedenca o vaši reklamaciji.
Prosimo vas, da v celoti izpolnite reklamacijski zapisnik in ga priložite k reklamiranemu izdelku skupaj z originalnim računom, ter ga prinesete ali pošljete na naš naslov, ki je naveden na računu ali pa prinesete v najbližjo poslovalnico Sport Vision.
Reklamirano blago pošljete, priporočeno, na lastne stroške. V primeru, da je reklamacija potrjena, vam ob kupnini, vrnemo tudi stroški pošiljanja.
1.9 Ali lahko prekličem naročilo?
Naročilo, ki ste ga oddali v e-trgovini Tomas Sport lahko prekličete v roku 24 ur od oddaje naročila ( v kolikor ga med delavnikom želite preklicati kasneje, obstaja možnost, da je pošta Slovenije že pobrala pošiljke in ga ne moremo več zaustaviti).
Naročilo prekličete tako, da nam na info@tomassport.si pošljete obvestilo, s pripisom PREKLIC NAROČILA.
V kolikor, pa bomo mi naročilo že pred vašim obvestilom poslali naprej, imate možnost, da ga ob prihodu poštarja iz kakršnihkoli razlogov ne sprejmete, s tem se smatra da odstopate od pogodbe oz. naročila.
1.10 Kakšne so možnosti glede vrnitve ali menjave kupljenega blaga ?
Blago v naši trgovini je največje možne kakovosti, ki obstaja na področju športne obutve in tekstila. V kolikor izdelek kljub temu ni zadostil vaših pričakovanj, pa ga lahko zamenjate ali vam vrnemo znesek v vrednosti vrnjenega blaga.
Možnosti glede vrnitve ali menjave:
Artikel lahko brez pomislekov vrnete v orginalni embalaži nepoškodovanega (ne nošenega), in sicer v roku 14 dni od prejema, sporočite, da boste artikel vrnili in ga nato najkasneje v roku 30 dni od prejema tudi vrnite. Brez besed vam bomo vrnili celotni znesek kupnine. Naslov na katerega lahko vrnete artikel je napisan na poštni prejemnici oz. na računu. Stroške dostave za menjavo blaga krije kupec, razen v primerih, ko stranka prejme poškodovan ali napačen artikel. Artikel lahko tudi osebno prinesete v eno od poslovalnic Sport Vision.
Obrazec za vračila.
Seveda lahko artikel tudi zamenjate. Pošljete nam ga na vaše stroške v originalni embalaži nepoškodovanega (ne nošenega) in poslali vam bomo drug artikel. Artikel v tem primeru pošljite na naslov, ki je napisan na poštni sprejemnici oz. računu. Ob ponovnem pošiljanju artikla na vaš naslov boste doplačali le 4.99€ stroškov storitve pošiljanja.
Obrazec za menjave.
Obstaja, pa tudi možnost, da ga zamenjate, z originalnim računom in originalni embalaži v eni izmed trgovin Sport Vision. Blago vam bodo brez kakršnih koli doplačil zamenjali, v kolikor se boste odločili za isti artikel v drugi številki ali za drug artikel, ki v trgovini stane enako kot vaš artikel. Če pa se boste odločili za nakup dražjega artikla, vam bodo v račun vzeli vaš artikel po vrednosti, ki je napisana na vašem računu, razliko pa boste doplačali. Pričakujte, da so artikli v klasični trgovini lahko nekoliko dražji, vendar, pa ima dobra postrežba tudi svojo ceno. Ena od možnosti je tudi vračilo denarja v vrednosti artikla, kot je izpisan na vašem računu.
V kolikor boste želeli vrnitev kupnine, vam bomo najkasneje v 10 delovnih dneh, na vaš račun nakazali celoten znesek kupnine, ki smo vam ga zaračunali na računu za ta artikel.
Za lokacije trgovin in kontaktne podatke kliknite tu.
1.11. Izvensodno Reševanje Potrošniških Sporov
Izvajalec za IRPS (Izvensodno Reševanje Potrošniških Sporov)
Izvajalec IRPS* |
Poslovni naslov |
E- naslov |
Telefon in faks |
Kontaktna oseba |
Evropski center za reševanje sporov |
Tomšičeva 6 1000 Ljubljana |
T: 08 205 65 90 F: 01 244 99 95 |
Uroš Petohleb |
Kot ponudnik izdelkov in storitev omogočamo objavo elektronske povezave na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
2. Iskanje v trgovini tomassport.si
1.1 Kako lahko najdem artikle v e-trgovini tomassport.si?
Če želite videti večjo količino podatkov, lahko kliknete na enega od gumbov na zgornji strani prve strani in tako izberete :
Če boste iskali na zgornji način, vam bo program postregel z zelo veliko količino (včasih nekoliko nepreglednih) podatkov.
- Drugi način so iskalniki na levi strani. Tu lahko izbirate po različnih kriterijih...
2.1 Kaj pomeni iskanje po številki?
- Eden najpomembnejših iskalcev je iskanje po številki obutve. Izbirate lahko med številkami od 18 do 51. Če boste kliknili na številko 41 se vam bodo prikazali tudi artikli, ki so pol številke manjše ali večje od iskane velikosti.
2.2 Kako poteka iskanje po besedilu?
- Iskanje po besedilu je zelo preprosto.
Če boste napisali npr. Max, bo iskalnik našel vse artikle ki vsebujejo to besedo v svojem imenu. Če boste napisali 236, bo našel vse artikle, ki vsebujejo v svoji šifri tako zaporedje številk. Maxsimalno lahko vpišete 20 znakov.
Napotek : V iskalnik morate vnesti vsaj tri znake, sicer iskalnik ne bo ničesar našel.
V prazno okno na levi strani pod iskalniki vnesete vsaj tri znake (črke ali številke), ki so po vašem povezani z artiklom in na ekranu se vam bodo pokazali vsi artikli, ki imajo v svojem nazivu napisano besedo. Iskalnik najde take besde, ki se začnejo končajo ali pa so nekje vmes v besedi, ki je enaka vaši vpisani.2.3 Kaj je to sezonska ponudba?
- V sezonski ponudbi so zbrani vsi artikli ki so primerni sezoni v kateri se nahajamo. Tako lahko v sezonski ponudbi poleti najdemo sandale, platneno obutev, natikače za plažo... Pozimi pa se tu pojavi nepreomočljiva oziroma bolj robustna obutev in oblačila.
2.4 Kaj pomeni iskanje po namembnosti?
Po namembnosti lahko iščete artikle glede na dejavnost za katero je namenjena obutev.
Najširša skupina je namembnost za Prosti čas, kjer lahko najdete skate, trening, platneno ter lifestyle obutev.
Izbirate pa lahko še med :
3. Artikli in cene
3.1 Ali je vse artikle iz e-trgovine možno kupiti tudi v klasičnih trgovinah?
Večino artiklov, ki jih vidite na internetni trgovini tomassport.si se lahko kupi tudi v trgovinah Sport Vision po Sloveniji, nekateri, pa so ekskluzivno samo na tomassport.si.
3.2 Kako je z davki pri nakupih?
Vsi davki so že zajeti v cenah, ki so prikazane na strani Tomas Sport. Pri vseh cenah artiklov je tako že vključen 22% davek na dodano vrednost.
3.3 V kateri valuti so izražene vse cene v e-trgovini tomassport.si?
- Vse cene na strani Tomas Sport so izražene v evrih (€).
Pri primerjavi cen upoštevajte, da cene na spletni strani že vsebujejo vse carinske in transportne dajatve, kar za cene izven naše države ne velja.
Za informativni izračun cen v slovenske tolarje je uporabljen tečaj 1€ = 239.640 SIT.
- Prodajna cena artikla je redna cena, ki velja za vse kupce. Redna cena je običajno enaka rednim cenam v klasičnih trgovinah, oziroma priporčenim cenam dobaviteljev za klasične trgovine.
Ker pa tudi klasične trgovine občasno pripravljajo akcijske ponudbe, obstaja možnost, da je lahko v času akcij prodajna cena višja od cen v klasičnih trgovinah ali obratno.
4. Ostala pogosta vprašanja
4.1 Naročanje v času razprodaj
Pomembno! V času razprodaj ali drugih ugodnosti zaradi velikega obsega naročil in obiska trgovin ne jamčimo izpolnitev naročil. Če vašega naročila ne bo mogoče izvršiti vas bomo obvestili po e-pošti.
4.2 Kako kupujem v e-trgovini tomassport.si ?
- Da bi naročili izdelke iz naše trgovine, jih morate najprej dati v nakupovalni voziček in nato nadaljevati pot do blagajne.
- Izdelke lahko iščete po kategorijah, ki so navedene na levi strani ali uporabite različne možnosti iskanja.
- Ko najdete izdelek, ki ustreza vašim potrebam, kliknite na gumb "Dodaj v košarico".
- V košarico lahko dodate več izdelkov in jih brez težav tudi odstranite iz nje.
- To storite tako, da kliknete na gumb "Odstrani" ob izdelku, ki ga želite odstraniti iz košarice.
- Ko končate z nakupovanjem, kliknite na gumb "Dokončaj nakup", ki se nahaja na zaslonu z vašo nakupovalno košarico.
- V tem trenutku imate več možnosti za posredovanje naročila.
- Najbolj enostavno je, da postopek dokončate kar preko interneta. V tem primeru boste v obrazec vpisali svoje podatke in naročilo potrdili.
- Po elektronski pošti boste takoj zatem dobili potrditev, da smo naročilo prejeli.
- Naročanje je mogoče tudi po telefonu, in sicer tako, da pokličete naš telefon 01 422 80 34, zahtevate engega od naših podpornikov (Mateja, Adela, Andreja), in pomagali vam bodo preko interneta sprovesti naročilo.
4.3 Kako je glede varnosti in zasebnosti mojih podatkov ?
Vaši zasebni podatki, ki nam jih boste posredovali bodo ostali shranjeni na našem serverju, do katerega imajo dostop samo naše pooblaščene osebe. V kolikor boste izrazili željo, da te podatke izbrišemo bomo to tudi nemudoma storili.
4.4 Kako lahko dostopam do arhiva svojih predhodnih nakupov v spletni trgovini?
Kupcem so podatki o svojih predhodnih nakupih dostopni v mojem profilu. Nakup lahko opravijo le registrirani uporabniki.
Vse sklenjene pogodbe s kupci (računi), so shranjene v podjetju in so na poziv dostopne.
Označevanje obutve s piktogrami in znaki
Podatke "beremo" npr. takole:
- zgornji del obutve je usnjen,
- podloga in vložek sta iz tekstilnega materiala,
- podplat je iz materiala, ki je uvrščen med drugi materiali (npr. guma).
Click & Collect vam omogoča, da naročene izdelke, ki ste jih kupili v naši spletni trgovini, prevzamete v katerikoli trgovini Sport Vision. Način plačila je možen le s kreditno kartico.
1 . Izberite način dostave “Click & Collect” in izberite poslovalnico Sport Vision po svoji izbiri.
2 . Izberete lahko le način plačila s kreditno kartico.
3 . Potrdite naročilo.
4 . Po uspešno ustvarjenem spletnem naročilu in plačilu s kartico boste dobili potrdilo o statusu vašega naročila in uspešni rezervaciji sredstev na vaši kartici.
Ko vaša pošiljka prispe v izbrano poslovalnico, vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte. V kolikor pričakujete več pošiljk, vas bomo preko elektronske pošte obvestili, ko prispejo vse pošiljke.
V e-mailu boste dobili tudi varnostno kodo, ki jo je ob prevzemu potrebno pokazati prodajalcu v izbrani poslovalnici. Na vaš e-mail naslov boste skupaj z varnostno kodo prejeli tudi rok za prevzem svojih naročenih izdelkov.
Rok za prevzem naročila je pet dni od dneva, ko smo vam poslali e-mail obvestilo, da lahko svoje naročene izdelke prevzamete v poslovalnici.